Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Persoonsgegevens zullen worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties en cookies kunnen worden gebruikt voor gepersonaliseerde en niet-persoonlijke advertenties. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Begin juni heb ik het pakket alles in 1 basis besteld. Vanaf dat moment helaas diverse problemen. Eerst de factuur van 22 juni was niet correct. Na telefonisch contact afgesproken dat de teveel berekende kosten worden verrekend met de maand augustus waarvoor ik dan geen maandpremie hoef te betalen.
23 juli gebeld over slechte ontvangst.
24 juli monteur cogas op bezoek gehad, probleem niet opgelost
31 juli monteur gideon, probleem niet opgelost
4 augustus monteur Ramon, die in no time alle zenders wist te installeren en door het vervangen van de tv kabel de slechte beeldontvangst wist op te lossen. compliment voor Ramon.
Samengevat ongeveer 12 euro aan beltegoed verbruikt en ruim 2 weken geen normaal gebruik kunnen maken van het pakket.
Deze klacht dien ik in op advies van uw medewerker dhr. Shanand, die van mening was dat caiway hierop een passende reactie zou kunnen geven.
Graag uw reactie.