Het nut van een aangepast e-mailadres

E-mail wordt veel gebruikt als een effectief communicatiemiddel en het is een van de leidende marketingkanalen voor het opbouwen van connecties en het vergroten van conversies. Omdat het een onmiddellijke uitwisseling van informatie met hoge efficiëntie mogelijk maakt, wordt e-mail door mensen als dagelijks communicatiemiddel gebruikt. Daarnaast is ook een integraal onderdeel van e-mail marketing campagnes van veel bedrijven.

Met de populariteit van sociale media en het immer groeiende gebruik van smartphones, is het moeilijk voor te stellen dat iemand geen e-mail heeft. Of het nu bedrijfsmatig wordt gebruikt om nieuwe klanten binnen te halen, het vergroten van je verkoop, of om zich te registreren op verschillende sociale medianetwerken, of gewoon informatie uitwisselen met vrienden en familie, het is zeker dat bijna iedereen een eigen e-mailadres heeft.

Maar hoe zit het met een aangepast e-mailadres? Het lijkt misschien een klein detail in het grote plaatje van branding, maar het is een detail dat je grote voordelen biedt.

Waarom heb je een aangepast e-mailadres nodig?

Met meer dan 2,9 miljard actieve gebruikers en meer dan 4,6 miljard e-mailaccounts is e-mail het belangrijkste en meest gebruikte communicatiemedium op internet

Het maakt niet uit of je een blogger of een bedrijfseigenaar bent – met een aangepast e-mailadres onderscheidt je je van je concurrenten. Als je op zoek bent naar een baan, onderscheidt een aangepast e-mailadres je van andere potentiële kandidaten. Als je een blogger bent, wil je netwerken gebruiken om een ​​sterk merkimago te creëren en een gerenommeerde online reputatie op te bouwen. Het hebben van een gepersonaliseerd e-mailadres zal je helpen dit te bereiken, omdat het je zal helpen onderscheiden van andere bloggers in je niche.