Eén reactie

  1. Begin juni heb ik het pakket alles in 1 basis besteld. Vanaf dat moment helaas diverse problemen. Eerst de factuur van 22 juni was niet correct. Na telefonisch contact afgesproken dat de teveel berekende kosten worden verrekend met de maand augustus waarvoor ik dan geen maandpremie hoef te betalen.
    23 juli gebeld over slechte ontvangst.
    24 juli monteur cogas op bezoek gehad, probleem niet opgelost
    31 juli monteur gideon, probleem niet opgelost
    4 augustus monteur Ramon, die in no time alle zenders wist te installeren en door het vervangen van de tv kabel de slechte beeldontvangst wist op te lossen. compliment voor Ramon.
    Samengevat ongeveer 12 euro aan beltegoed verbruikt en ruim 2 weken geen normaal gebruik kunnen maken van het pakket.
    Deze klacht dien ik in op advies van uw medewerker dhr. Shanand, die van mening was dat caiway hierop een passende reactie zou kunnen geven.
    Graag uw reactie.

Geef een reactie